Všeobecné obchodní podmínky


I. Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami (smlouvy o poskytnutí služeb), kdy na jedné straně je společnost Jeseniova 49 s.r.o., IČ 210 50 465, DIČ CZ21050465, se sídlem Plzeňská 155/113, 155 00 Praha 5, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 396194 jako provozovatel Design Merrion Hotelu a prodávající (dále jen „Hotel“ nebo „prodávající“) a na straně druhé je objednatel / host (dále jen „Kupující“). Další informace o hotelu Design Merrion jsou uvedeny na webové stránce www.merrionhotel.cz.

Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Uvede-li Kupující v objednávce nebo při rezervaci své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla určená pro podnikatele. Naopak neuvede-li kupující žádné identifikační číslo, má se za to, že je kupující soukromý spotřebitel. Kupující podáním objednávky, vytvořením rezervace nebo uskutečněním nákupu na online-shopu stránek www.merrionhotel.cz potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito Obchodními podmínkami a Podmínkami ochrany osobních údajů, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě potvrzení objednávky nebo rezervace, uskutečněné v online-shopu.

Fakturu obsahující základní údaje smlouvy, vč. účtenky podle zákona o evidenci tržeb a daňového dokladu, obdrží Kupující formou odkazu ke stažení faktury nebo jako přílohu v e-mailu zaslaném na uvedenou emailovou adresu při rezervaci, objednávce či nákupu služeb. Kupující s tímto souhlasí.


II. Smlouva

1. Uzavření smlouvy
Než Kupující závazně potvrdí objednávku, má Kupující právo i možnost měnit jak požadované plnění, tak způsob úhrady, tedy zkontrolovat všechny údaje, které do objednávky / rezervace vložil. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky / rezervace Kupujícím po zvolení způsobu úhrady a přijetím objednávky Hotelem. Uzavření smlouvy Hotel neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem na Kupujícím zadaný email. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů, není-li ve VOP uvedeno jinak.

Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.

2. Poskytnutí objednaných služeb
Kupní smlouvou se Hotel zavazuje, že Kupujícímu zajistí / poskytne objednané služby, které jsou předmětem koupě, a Kupující se zavazuje, že objednané služby využije dle rozsahu a zaplatí Hotelu kupní cenu. Hotel si vyhrazuje právo k poskytnutí objednaných služeb Kupujícímu teprve úplným zaplacením kupní ceny.

3. Odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího
Kupující má právo odstoupit od smlouvy kdykoliv před začátkem čerpání služeb za podmínek, které se řídí storno-podmínkami Hotelu v době uzavření smlouvy v návaznosti na výběru cenové nabídky Hotelu. V případě, že má Klient v rámci odstoupení od smlouvy nárok na vrácení zaplacených finančních prostředků, pak Hotel postupuje:
a. je-li to možné, vrací prostředky stejnou cestou ve stejné formě, jak je Hotel obdržel
b. vrací prostředky náhradním smluveným způsobem potvrzeným oběma stranami
c. ponechá finanční prostředky jako kredit na budoucí čerpání služeb; v takovém případě je potřeba dohoda obou stran a náhradní čerpání se musí využít v témže roce
V případě proplácení dobropisu v hotovosti může Hotel požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházejících z trestné činnosti. Bez předložení některého z těchto dokladů může Hotel odmítnout finanční prostředky proplatit.

4. Odstoupení od smlouvy Hotelem v případě chyby v ceny za služby
Mimo případů stanovených zákonem je Hotel oprávněn odstoupit od smlouvy v případě zjevné chyby ceny služby.
Odstoupit od smlouvy podle tohoto bodu je možné do 7 dnů, pokud je čerpání objednaných služeb rezervováno na pozdější dobu než 7 dní od objednání, ode dne následujícího po dni uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Hotelem tím, že Hotel Kupujícímu stornuje objednávku nebo mu dá jiným způsobem najevo, že od smlouvy odstupuje
Pokud Kupující zaplatil alespoň část kupní ceny služeb, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet nejpozději do 14 ti dnů ode dne následujícího po dni odstoupení od smlouvy ze strany Hotelu.

III. Bezpečnost a ochrana osobních údajů

Ochrana a zpracování osobních údajů Kupujícího ze strany Hotelu se řídí podmínkami o ochraně soukromí a informací o zpracování osobních údajů (GDPR)


IV. Provozní doba

Objednávky (rezervace) přes internetový portál Hotelu je možný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V případě výpadku rezervačního systému nebo zásahu vyšší moci Hotel nenese odpovědnost za nedodržení provozní doby.

V. Ceny

Všechny ceny jsou smluvní. Na stránkách www.merrionhotel.cz jsou vždy aktuální a platné ceny v jednotné měně EUR. Ceny uvedené u jednotlivých produktů jsou konečné, tj. včetně DPH. Je-li mezi kupujícím a Hotelem uzavřena smlouva obsahující specifický ceník, má tento přednost před cenami zveřejněnými na www.merrionhotel.cz

Ceny za ubytování v hotelu uváděné na internetových stránkách hotelu jsou kalkulovány v EUR a je umožněn orientační přepočet do české měny, které slouží pouze pro orientaci. Závazná cena a měna je uvedena vždy v potvrzení objednávky služeb. Pro přepočet částek mezi měnami EUR a CZK Hotel používá interně stanovený měnový kurz.

Konečná cena zahrnuje všechny povinné příplatky, které je Kupující povinen platit extra na místě, například místní poplatek z pobytu.

Hotel si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu – o takovém postupu bude Kupující informován.

VI. Platební podmínky

Hotel akceptuje následující platební podmínky:
• Služby poskytované Hotelem musí být plně uhrazeny před začátkem čerpání takových služeb, pokud není smluvně stanoveno jinak
• Při potvrzení objednávky je vyžadována garance platnou kreditní kartou nebo debetní kartou platnou v den počátku čerpání služeb, pokud není smluvně stanoveno jinak.
• Fakturační údaje Kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky
• Hotel si vyhrazuje právo nabídnout Kupujícímu pouze vybrané způsoby platby dle vlastního uvážení.


Online platby přes platební bránu
Hotel akceptuje rovněž online platby, které mohou být zpracovány přesměrováním na platební bránu při vytváření rezervace na oficiálních stránkách hotelu, případně při instrukci k platbě s aktivním linkem na platební bránu.

Nikdy neprovádějte platbu, pokud si nejste jisti, že pokyn k takové platbě jednoznačně inicioval hotel.

Hotel si vyhrazuje právo po úspěšném provedení platební transakce uchovat detaily o platební kartě na nezbytně nutnou dobu a tyto případně použít pro dodatečnou platbu, na kterou může nastat nárok, pokud provedená platební transakce nepokryje celkovou hodnotu služeb, poplatků, na kterou má Hotel nárok. Obvykle se jedná např. o storno poplatky dle storno podmínek při zrušení rezervace nebo ne-dojezdu bez předchozího zrušení.

Takové údaje jsou uchovávány u poskytovatele platební brány, který splňuje standardy PCI Compliance. K těmto údajům nemá Hotel přístup a nemůže tedy s nimi disponovat za jiným účelem, než který je popsán v předchozím odstavci.

Vrácení peněz
Kupující je odpovědný za správnost údajů pro vrácení peněžních prostředků, pokud na takové vrácení má nárok a zvolil možnost II. 3. těchto obchodních podmínek

VII. Storno podmínky

Výše poplatku se odvíjí od druhu objednaných ubytovacích služeb. Tento druh je rozlišen názvem (typem) ceny. Vezměte prosím na vědomí, že přesné podmínky storna jsou vždy uvedeny v popisu ceny při rezervaci a závazně se jimi řídíme.

VIII. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Případné spory mezi Hotelem a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující může kontaktovat například Českou obchodní inspekci. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad v českém jazyce. Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1.1.2024, přičemž jsou k dispozici na recepci hotelu anebo elektronicky na www.merrionhotel.cz

IX. Kontakty

Design Merrion Hotel, Jeseniova 1184/49, 130 00 Praha 3 - Žižkov
Dotazy: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Telefonický kontakt: 225 384 500